QUEM Identiteit Makers

Ode aan de Synode

400 jaar geleden was Dordrecht voor 180 dagen het centrum van Europa. Nu, 400 jaar later, vieren wij deze gebeurtenis: Ode aan de Synode… tijdens de 400 jaar Synode van Dordt.

Logo

Het beeldmerk voor de viering van 400 Jaar Synode van Dordt.

400 Jaar Synode van Dordt - Ode aan de Synode
Patroon - 400 Jaar Synode van Dordt - Ode aan de Synode

Patroon

Ontwikkeling van een patroon.

Branding

Lorem ipsum dolor. Massa at nulla
placerat varius. Suspendisse in libero
risus, in interdum massa.

400 Jaar Synode van Dordt - Ode aan de Synode
400 Jaar Synode van Dordt - Citydressing

Citydressing

Aankleding van de stad in feestelijke stijl.

Wie

Dordrecht Marketing

Dordrecht Marketing heeft als doel het vermarkten en promoten van Dordrecht en de omliggende regio in de meest brede zin van het woord. Het ondersteunen en bevorderen van de marketingactiviteiten van derden op dit vlak behoort tot een van de hoofdtaken. Het creëren van samen­hang en samenwerking met partners uit de stad is een van de speerpunten in ons beleid. Deze partners komen uit verschillende sectoren; recreatie, evenementen, toeris­me, wonen, economie en cultuur.

Wat

Promotie campagne

Ontwerp en beeldmerk en concept voor een promotie campagne die alle doelgroepen aanspreekt. Geef het design een hedendaagse invulling: herkenbaar Dordts, grafisch en niet religieus. Bedenk daarnaast een inspirerende naam voor deze mijlpaal die bijdraagt aan de nationale promotie van de stad tijdens het event.

Waarom

QUEM heeft een verrassende invulling gegeven aan de briefing voor de viering van 400 jaar Synode. In de briefing stond centraal dat het logo en campagne hedendaags moest zijn en aansprekend voor een brede doelgroep. Met het ontwikkelde format en doorontwikkeling naar middelen hebben we de middelen in handen om dit te verwezenlijken.

Danny den Braber – Marketing Manager Dordrecht Marketing